Nieuws
SchoonemanDesign blaast Amstelveense winkeliersvereniging creatief nieuw leven in
Retail Amstelveen klinkt veel meer van deze tijd en dekt perfect de lading”, vertelt Han Schooneman. “De naam was de basis voor de nieuwe brand identity die ik samen met Rob Donders heb ontworpen. Logo, beeldmerk, huisstijl en website geven de club een nieuw levendig en jeugdig elan. Met deze uitstraling kan de vereniging er weer jaren tegenaan.
Een optimaal beurs-rendement met de Beurs Planner van Standbouw.Amsterdam
Zo plan jij een beurs De kogel is door de kerk: je gaat de beurs op. Niet die met die gong en de aandelen maar de beursvloer. Dé ontmoetingsplek voor jou en potentiële klanten. Slim. Maar hoe pak je dat nou aan, zo’n stand op de beurs? Waar moet je allemaal aan denken? Bij Standbouw.Amsterdam helpen we je graag op weg met onze beursplanner. Loop deze 9 stappen door en je bent er helemaal klaar voor.
Voor de eerste keer naar een beurs | standbouw.amsterdam
Sta je voor het eerst met je bedrijf op een beurs en weet je niet zo goed waar te beginnen? standbouw.amsterdam helpt je graag.
Vergroot de Impact van uw Beursdeelname en uw Merkbekendheid
RAI insight - Inspiratie voor een succesvol event. Lees de interessante brochure over het vergroten van de impact van uw beursdeelname! Bron: www.rai.nl
De perfecte standlocatie. Hoe bepaal je die..???
Een standlocatie is ontzettend belangrijk en kan het verschil betekenen tussen succes of mislukking. Kan, maar het hoeft niet. Iedere beurs is namelijk anders. Het ligt ook aan de grootte van de beurs. Eén hal [...]
Voorstel SchoonemanDesign herindeling trouwzaal A
SchoonemanDesign doet een voorstel voor de verbouwing van het stadhuis van Amsterdam Voorstel herindeling Trouwzaal A. Jongeren in de omgeving stimuleren boven zichzelf uit te stijgen en zich aan de (Amsterdamse) wereld te presenteren. Deze [...]
Wel of niet meedoen in een door een prospect uitgeschreven competitie of pitch
“Goedemiddag, mijnheer Schooneman, graag nodigen wij u uit om een stand voor ons te ontwerpen op beurs X, wel moeten wij u mededelen dat de aanvraag een onderdeel is van een competitie of beter gezegd [...]
Geen medium zo persoonlijk als een beurs
Een goede relatie van ons, een bureau gespecialiseerd in merkstrategie en positionering, schreef onlangs in een blog over de onzekere toekomst van de vakbeurs en wat dit voor exposanten kan betekenen. Een artikel waar men [...]
Standontwerpen worden helaas nog steeds “gestolen”…..
Iedereen in de branche weet dat het gebeurt en niemand doet iets....! "Laat de branche-organisatie beginnen met de puntjes op de i te zetten qua procedures en spelregels en daar dan duidelijk over communiceren met [...]
Manifest over live-communicatie op RAI gespijkerd
Manifest over live-communicatie op RAI gespijkerd Professionals uit het live-communicatievak hebben vlak voor het weekend hun manifest 'Kippenvel' op de Amsterdam RAI gespijkerd. Daarmee vragen ze aandacht voor hun unieke medium. 'Persoonlijk contact is het [...]